She+ by Fischer zijn hoogwaardige voedingssupplementen voor vrouwen, made in Belgium. Als premium merk streven ze er voortdurend naar om hun producten te perfectioneren en te diversifiëren. Alleen zorgde dit uitgebreide gamma ook voor een toenemende complexiteit. En daardoor leek de consument soms verloren te lopen op de webshop.
Jammer, want de webshop is wel het belangrijkste platform voor het merk. Daarom gingen wij aan de slag om deze gebruiksvriendelijk én aantrekkelijk te maken. En daarbovenop gaven we She+ een nieuwe uitstraling, perfect afgestemd op de wensen van haar doelgroep.
We gingen van start met het herstructureren van de website, waarbij we alle producten overzichtelijk onderbrachten in duidelijke categorieën. Weg verwarring. Met een naadloze gebruikerservaring tot gevolg. Daarbovenop ontwikkelden we een frisse visuele identiteit, met aantrekkelijke visuals die de producten van She+ in de schijnwerpers zetten.
Maar we gingen verder. Dankzij een uitgebreid doelgroeponderzoek leerden we de behoeftes en interesses van het She+-publiek kennen. Hierdoor konden we onze marketingstrategie precies afstemmen op hun verwachtingen.
Voor onze social mediacampagne gebruikten we de nieuwe visuele elementen om de She+-doelgroep aan te trekken en naar webshop te leiden. Het resultaat? Meer bekendheid voor She+ en een grotere betrokkenheid van potentiële klanten.
Door onze voortdurende focus op de productkwaliteit waren we onze klantenbinding uit het oog verloren. Dallas heeft ons geholpen om hier terug een klare kijk op te krijgen.
A.R.
Founder She+