CONFESSIONS OF A MARKETER: HOOFDSTUK 2:1 MET ELKE DENS
In een reeks diepte-interviews neemt Dallas Antwerp de biecht af van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris polst naar de engelen en duivels op hun schouders en brengt zo hùn marketingevangelie in kaart.
BEKIJK HOOFDSTUK 2:1 MET ELKE DENS
ELKE DENS, MARKETINGEVANGELIST VAN VISIT FLANDERS
Dat Elke Dens graag tegen de stroom in zwemt, was al vroeg duidelijk. Ooit wees ze een doctoraat als communicatiewetenschapper af om aan de slag te gaan bij Visit Flanders. Vandaag is ze er Marketing Director. Haar bijzondere visie op marketing en toerisme leverde haar in 2019 de titel Marketer of the Year op. Niet geheel toevallig was het thema dat jaar ‘meaningful marketing’. Want als er is iets dat Elke wil (en kan) is het waarde creeëren.
Na de award Top Women in Travel 2020 zou u verwachten dat Elke meer dan tevreden is met waar ze nu staat op haar carrièrepad. Of dat inderdaad het geval is, ontdek je in de tweede aflevering van Confessions of a Marketer.