
CONFESSIONS OF A MARKETER: HOOFDSTUK 6:1 MET HEIDI DE PAUW
BEKIJK HOOFDSTUK 6:1 MET HEIDI DE PAUW
HEIDI DE PAUW, CEO EN GEZICHT VAN CHILD FOCUS
Ruim tien jaar geleden nam Heidi De Pauw bij Child Focus het roer in handen als CEO. Een nieuwe uitdaging in een loopbaan die helemaal rond vermiste kinderen, seksuele uitbuiting en mensenhandel draait. Met haar grote terreinervaring en managementdrive gaf ze ook een stevige duw aan de naamsbekendheid van Child Focus (97% in België) en de ondersteuning vanuit de privé-sector (80% van de middelen). “Ik ben een ‘natural born’ netwerker.”
Waarop wil zij focussen in de volgende jaren? Hoe reageert ze als Child Focus bij een verdwijning niét ‘top of mind’ is? Hoe werk je in een hypergevoelige sector correct samen met ‘geldschieters’? En wat zijn – eerlijk gezegd - werkpunten bij haarzelf? Heidi bekent het allemaal in de nieuwe aflevering van Confessions of a Marketer.
DE AFLEVERING LIEVER BELUISTEREN WANNEER JE WIL?
Goed nieuws, want vanaf nu is er ook de Confessions of a Marketer podcast! Zet je hoofdtelefoon op en luister meteen naar de aflevering met Heidi de Pauw.
