CONFESSIONS OF A MARKETER: HOOFDSTUK 7:1 MET KRIS MICHIELS
BEKIJK HOOFDSTUK 7:1 MET KRIS MICHIELS
KRIS MICHIELS, MARKETING DIRECTOR UNILEVER BELGIË
In het begin van zijn loopbaan (in de start-up sector) ontdekte Kris Michiels het belang van een sterk merk. Geen toeval dus dat hij uitgerekend bij Unilever terechtkwam, het internationale bedrijf dat drijft op merken die iedereen kent. Waarde creëren - voor de consument, voor Unilever en voor de samenleving - is cruciaal volgens hem. En ook zijn eigen engagement op vlak van klimaat en (kinder)armoede probeert hij in te passen waar het kan.
Hoe kan een bedrijf impact creëren volgens hem? Wat is zijn visie op content marketing? Met welke content mag je de tv-kijker wél ‘storen’? En welke fouten durft hij te bekennen? De nieuwe aflevering van Confessions of a Marketer laat je binnenkijken in de ziel van de “enthousiaste introvert” die in 2021 Marketing Leader of the Year werd.
DE AFLEVERING LIEVER BELUISTEREN WANNEER JE WIL?
Goed nieuws, want vanaf nu is er ook de Confessions of a Marketer podcast! Zet je hoofdtelefoon op en luister meteen naar de aflevering met Kris Michiels.