Een premium bier verdient een premium productie. Dus trokken we naar Zuid-Afrika om de nieuwe CORNET-spot in te blikken. Dat die locatie toevallig op onze bucketlist stond, heeft daar niks mee te maken (erewoord). Dat we op die zonnige bestemming de meest indrukwekkende eik vonden, was wél een geldige reden.
De eik, die alle natuurkrachten trotseert, staat symbool voor de verrassende smaak van CORNET Oaked. Krachtig door 8,5% alcohol, maar ook zacht door toevoeging van eikenhouten snippers tijdens het brouwen. Met een indrukwekkende filmproductie vatten we samen waar CORNET voor staat: samen genieten van deze unieke smaakervaring.
De 30” commercial liep op commerciële zenders en via billboards op de VAR-zenders. De langere en de 20” versie maakten deel uit van een bredere online campagne.
Deze campagne bouwde verder op de positieve koers die we sinds 2016 met CORNET varen. Zo werd het houten krat al uitgeroepen tot Product of the year 2020 en groeit het merk sinds de lancering in 2014 al ieder jaar met dubbele cijfers. Straf in een hoogst concurrentiële markt. Ons werk voor CORNET leverde ook al meerdere prijzen op: o.a. een Bronze en Silver EFFIE award met een mention Excellence in Touchpoint Strategy, een Creative Belgium Award en een BOA award.
Met deze spot tonen we op een krachtige en premiummanier wat de productervaring van ons ‘oaked’ bier is.
Tom Robberechts
Global Marketing Manager CORNET