Uitdaging
Voor iedere gelegenheid – van een nonchalante, snelle lunch tot een uitgebreide, fancy dinner party – heeft Vandemoortele dé perfecte vinaigrette. Om de aandacht op het ruime en smakelijke assortiment te vestigen, was er nood aan een opvallende awareness-campagne.
Aanpak
In enkele flitsende online video’s legden we de link tussen food en fashion door de Vandemoortele-vinaigrettes aan #Dressingcodes te koppelen: Smart Casual, Summer Chill, Classy Cool, Tropical Party, Bohemian Chic, ... Geheel in TikTok-stijl transformeerden we doodgewone ingrediënten en de modellen in een knip in de juiste #Dressingcode. Het resultaat? Een heerlijk slaatje en een smaakvolle look. Zo inspireerden we slaatjes lovers om zoveel mogelijk verschillende stijlen uit te proberen. Bovendien onderstreepten we zo de belangrijkste usp van de Vandemoortele Vinaigrettes: ze zijn hét product bij uitstek om gerechtjes razendsnel te pimpen.