VANDEMOORTELE

In een vingerknip de juiste #Dressingcode

Social media marketing

Online video

Om meer awareness te creëren voor het ruime aanbod vinaigrettes van Vandemoortele lanceerden we een smakelijke campagne boordevol tasty inspiratie.

Expertise

Creative concept

|

Campaign strategy

|

Production

|

Digital strategy

|

Social media marketing

|

Dallas_case_dressing_homepage_1280x460

 

Uitdaging

Voor iedere gelegenheid – van een nonchalante, snelle lunch tot een uitgebreide, fancy dinner party – heeft Vandemoortele dé perfecte vinaigrette. Om de aandacht op het ruime en smakelijke assortiment te vestigen, was er nood aan een opvallende awareness-campagne.

Aanpak

In enkele flitsende online video’s legden we de link tussen food en fashion door de Vandemoortele-vinaigrettes aan #Dressingcodes te koppelen: Smart Casual, Summer Chill, Classy Cool, Tropical Party, Bohemian Chic, ... Geheel in TikTok-stijl transformeerden we doodgewone ingrediënten en de modellen in een knip in de juiste #Dressingcode. Het resultaat? Een heerlijk slaatje en een smaakvolle look. Zo inspireerden we slaatjes lovers om zoveel mogelijk verschillende stijlen uit te proberen. Bovendien onderstreepten we zo de belangrijkste usp van de Vandemoortele Vinaigrettes: ze zijn hét product bij uitstek om gerechtjes razendsnel te pimpen.

 

Dallas_case_dressing_onder_1280x712
cta_background

Tune in voor een vrijblijvende afspraaksessie.

Eerlijk? Wij zien jouw case ook al bovenaan ons lijstje pronken! Tune dus snel in en maak een afspraak.